tirsdag 30. april 2013

Det er tid for konkurranse og vår første giveaway!





Jepp, du hørte riktig. Vi har blitt sponset av en barnetøy-produsent  Du har kanskje lagt merke til at Ask allerede har vist seg i dette tøyet. Det var før vi visste noe om samarbeid med produsenten.

Det er flere ting jeg liker med Tiljamid. Stoffet, ideen og mønsteret er veldig tiltalende. De bruker ren bambus i alle sine produkter. Bambus har mye av de samme egenskapene som ull. Les mer om det på hjemmesiden til Tiljamid. Når jeg skriver ideen, så tenker jeg på det at klærne kan brukes i flere måneder. De har knapper så størrelsen på tøyet kan justeres. Derfor er størrelsene 0-6 mnd, 6-12 mnd osv. Alle vet jo hvor fort disse små deilige babyene vokser. Da er det godt å ha investert i et plagg som vokser med og ikke må byttes ut etter en mnd. De mønsterene som tiljamid har valgt er typiske retromønster. Jeg syns det er knall tøft. Jeg liker retromønster og syns det er morsomt at Ask går med klær som er like de hans far gikk med.


Vi har fått 6 premier å dele ut. 


2 Sparkebukser (1 blå og 1 rød), mønster Space, velg mellom størrelse 0-6 mnd, 6-12 mnd og 1-2 år.


2 bodyer (1 blå og 1 rød), mønster Space, velg mellom størrelse 0-6 mnd, 6-12 mnd og 1-2 år.

Vi har også 2 babyluer og skjerf i samme mønster.



Skal du handle i nettbutikken så setter du nok pris på at det er fri frakt! Dette gjelder for alle kunder.

For de som bor på Gjøvik, finner du produktene i butikken engler og cowboyer på CC. Om ikke annet ta en tur for å kjenne på det myke gode stoffet.

_________________________________________________________________________________

Så, til konkuransen. Som så mange bloggere før meg gjør jeg det på følgende måte. LODD.
Jepp, god gammeldags loddtrekning.
Du kan "kjøpe" lodd ved å gjøre følgende:

1. Skriv en hyggelig kommentar i kommentarfeltet på bloggen.
2. Lik siden min på facebook.
3. Del siden min på facebook.
4. Skriv noe hyggelig når du deler siden min på facebook.

Til sammen kan du altså få 4 lodd. Når du har bestemt deg for hvor mange lodd og hvilke lodd du går for så skriv også det i kommentarfeltet her på bloggen. På den måten vet vi hvem du er og hvor mange lodd du har "kjøpt". Har du spesielle ønsker i forhold til farge? Noter det gjerne, kanskje kan det oppfylles!

Onsdag den 8. mai, på kvelden, trekker vi en vinner! 

LYKKE TIL!





60 kommentarer:

  1. Takk for titten i flott blogg, her var litt for en hver smak, både oppskrifter, familie og morsomme bardomsminner, som igjen fikk meg til å tenke på egne barndomsminner og smugspising av twist :))

    Liker og deler på facebook - 3 lodd!

    Fargen er ikke så viktig for meg, bare det er så smått som mulig, tante-gullet er så fryktelig beskjeden ennå så jeg vi vet ikke om det blir jente eller gutt :-) K

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Deltagelse er notert :) Så flott at bloggen satte i gang egne minner, twist er nam :) Lykke til!

      Slett
  2. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen :)
    Jeg har samlet 4 lodd, å håper ett av dem er ett lykke lodd.
    Jeg er farmor til en liten jente på, å jeg vet hun ville
    blitt kjempe glad for en gave. Hun elsker nemlig gaver,
    vi ler like godt hver gang hun får en liten gave i hånden da blir hun helt tussete hehe.

    Om jeg skulle være heldig så ønsker jeg den Oransje/rød/gule fargen,
    digger de retro fargene er kjempe tøff.
    Får litt assoseasjoner av klærene jeg selv hadde som liten .
    Veldig likt faktisk.. :) Kjempe moro ..

    Ønsker deg og dine en kjempe fin 1.Mai og videre fin uke.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at du deltar! Gaver er noe av det mest spennende som finst :)
      Ønsker og deltagelse er notert. Lykke til.

      Slett
  3. Hei :-)

    ღ♥ღ Takk for titten i den koselige bloggen.
    Flott giveaway, blir gjerne med.
    Prøver lykken og trekker 4 lodd.
    Bestemor som jeg er, hadde denne gaven kommet godt med.
    Ha en herlig 1. mai og en flott vår.ღ♥ღ

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei tilbake :)
      En god 1. mai til deg også og takk for deltagelse. Lykke til.

      Slett
  4. Det blir 1 lodd på meg - ønsker blå str 1-2 år:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Deltagelse og ønske er notert! Lykke til :)

      Slett
  5. Så gøy! Og bloggen har fått et veldig fint nytt design :)

    SvarSlett
  6. Å så nydelige klær! Har prøvd bambus fra før og det er jo så mykt og deilig! Prøver lykken og har gjort alle punktene i listen din! Krysser fingrene masse for mine 2 små.

    Nå er det giveaway hos meg også om du vil være med!
    Ha en super 1. mai!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant. Bambus er helt herlig! Takk for tips, skal slenge meg på din og!
      4 lodd er notert. Lykke til!

      -Kristine-

      Slett
  7. Nydelige klær :) Jeg vil gjerne være med :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Deltagelse er notert :)
      (1 lodd?)

      Slett
  8. 1 lodd :-)
    Kjempefin blogg!
    ha en fin dag videre :-)

    SvarSlett
  9. 2 lykkelodd prøver vi oss på. Farge er det samme. Blir ordentlig glad av fargesterke barneklær :)

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
    Svar
    1. 2 lykkelodd er notert :) Lykke til.

      Slett
  10. 4 lodd på meg, ønsker meg den i blå. Str 6-12 mnd :)
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei og takk for titten på den koselige bloggen din. Likte også veldig godt Trym`s hjørne da jeg har en datter på 11 som elsker å lese. Har anbefalt henne å gå dit og lese bokanbefalingene. Håper det kommer mange fler :-) 4 lodd blir det på meg. Ha en fortsatt flott uke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Så godt å høre. Det skal viderebringes til Trym, syns han nok er stas. Om hun har lest de samme bøkene får hun kommentere så vi får høre om hun er enig i bedømmelsen eller ikke :) Trym var på biblioteket i dag for å hente seg en ny percy jackson bok. Anmeldelser kommer fortløpende :)
      Lykke til med loddene og en god uke til dere også!

      Slett
    2. Vi mangler din mailadresse Kari-Mette. Håper du tar kontakt!

      Slett
    3. Hei. Nå er jeg her. Så ikke at jeg hadde vunnet før en snill sjel sendte meg melding :-) karimped@hotmail.com og tuuuusen takk

      Slett
  12. Så flott giveaway, - jeg er veldig svak for barnetøy som ikke er babyrosa og babyblå.
    Trekker 1 lykkelodd, og ønske deg en fin mai!

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig med deg Logika! Lykke til med loddet og en fin mai tilbake!

      Slett
  13. Koselig med konkurranse! :D

    SvarSlett
  14. Flott blogg:-) tek to lodd, om seg vinn ynskjer seg meg den raide i 6-12 mnd

    SvarSlett
  15. Så utrolig fin blogg du har ! Syns det er så gøy når sånne motiverende bloggere dukker opp. Kjempe flott giveaway også. Jeg tar alle 4 loddene og krysser fingrene for at min lille skatt Lucas får seg en god ny blå sparkebukse i str 1-2 år :)
    Var utrolig flotte farger på dem ! Elsker sterke farger på små barn, det gjør dem ekstra lett å se :)

    Ønsker deg en herlig uke videre !
    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for en fantastisk tilbakemelding. 4 lodd er notert en herlig uke tilbake til deg :)

      Slett
  16. Utrulig koselig blogg du har! Har likt og delt på facebook, og skreiv så klart noke koselig og!
    So då går eg "all in" med 4 lodd, og håper eg har tatt vinnerloddet!
    Likte godt dei blå klærne! Har gutt på nesten 4 måneder. so trur eg så fall ville gått for 6-12 måneder! Så kan han bruke da til høsten :)

    mvh Tanja Iren Engelsen
    tiaengel235@live.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for koselige ord! Lykke til med 4 lodd, Tanja Iren, fingrene krysset :)

      Slett
  17. Kjempeflott blogg :)
    Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Har likt og Delt på facebook med flott kommentar :)
    Trekker 4 lodd og håper at ett av de er ett lykkelodd :)
    Er eg den heldige vinner som kan juble av Glede :)
    Ønsker eg meg blå sparkebukse i 1-2 år.

    Ønsker deg en kjempeflott uke :)

    Mvh Anita Kval
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) 4 lodd er notert. Lykke til! og en god uke til deg og!

      Slett
  18. 3 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  19. Koselig å ta en titt i den fine bloggen din :-)
    Har likt fb-siden din + kommentar = 2lodd.
    Ønsker meg blått i str 6-12 mndr til den lille barnebarnprinsen vår !:-)

    tevens@online.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fin kommentar! 2 lodd er notert. Lykke til!

      Slett
  20. Nydelig blogg og flotte barneklær, prøver lykken med 4 lodd, likt delt og kommentert på facebook :)
    Har 4 barnebarn, ønsker meg blå i str 6-12 mnd :)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Gro :) 4 lodd er notert. Takk for deltagelse og lykke til!

      Slett
  21. Da he ej trekt fire lodd! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er notert Elisabeth Ingeborg :) Takk for deltagelse!

      Slett
  22. så fin blogg du har masse interessant, fine tips og råd =) har "kjøpt" 4 lodd og krysser fingrene for at jeg vinner skulle jeg være så heldig og vinne ønsker jeg det i blått i str 6-12 mnd =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig tilbakemelding! Lykke til med loddene :)

      Slett
  23. Hei, da har jeg likt og delt siden deres på Facebook:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. og hyggelig er det med smilefjes. Har notert tre lodd på deg da :)

      Slett
  24. Flott Give-away og flott blogg :)
    Disse klærne er så deilige og myke og mine barn elsker dem.
    Hvis jeg vinner ønsker jeg meg body eller bukse i str. 1-2 år. Farge spiller ingen rolle, da gutta mine har en rød og en blå genser i samme motiv.
    Jeg har likt og delt på Facebook + kommentert her og på Facebook. Det skulle vel bli 4 lodd

    Mvh Hilde K
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig tilbakemelding. Klærne er helt nydelige :) 4 lodd er notert. Lykke til!

      Slett
  25. Kjempeflotte klær:) Skulle jeg være heldig ønsker jeg meg blått i str 1-2 år:)


    Mvh

    Kjerstin Knutsen
    wilak@online.no

    SvarSlett
  26. ...glemte helt og si at jeg tar 4 lodd:)

    mvh
    Kjerstin
    Wilak@online.no

    SvarSlett
  27. Med sååå masse kult å velge fra,
    er valget veldig vanskelig å ta!!
    Men skulle jeg få denne store glede,
    er selvfølgelig LILLA de kuleste klede!

    Tiljamid har så utruli masse kule klær,
    som passer her i nord i all slags vær:)))
    Barna vil digge dem like masse som mor,
    og bestemor blir satt ut og finner ikke ord:))

    Så jeg digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Skulle ønske jeg fikk denne store ære,
    slik at jeg kan juble med hendene i været:)

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Fantastisk dikt! Tusen tusen takk. Det gjorde dagen min.
      4 lodd til deg! Lykke til!

      Slett
  28. Kjempeflott blogg og giveaway. Det blir et lodd på meg.
    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    -A

    SvarSlett
  29. Eg Vant Eg Vant!!! Og eg som aldri vinn noke som helst, kan garantere att eg kjem til å bruke den sparkebuksa MASSE!! Og der blir nok minst en bestilling av Tiljamid sine flotte klær!!!!!
    Stor fan av bloggen din! Kjekt og følge deg.....flink e du!
    Seva

    SvarSlett
  30. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett