fredag 4. oktober 2013

Ny giveaway - Body fra Tiljamid

Forrige runde med giveaway fra tiljamid resulterte i en uavhentet body. Nå syns jeg det har gått såpass med tid at vi kan gi den bort på nytt.

Her er det jeg skrev om tiljamid sist:

Det er flere ting jeg liker med TiljamidStoffetideen og mønsteret er veldig tiltalende. De bruker ren bambus i alle sine produkter. Bambus har mye av de samme egenskapene som ull. Les mer om det på hjemmesiden til Tiljamid. Når jeg skriver ideen, så tenker jeg på det at klærne kan brukes i flere måneder. De har knapper så størrelsen på tøyet kan justeres. Derfor er størrelsene 0-6 mnd, 6-12 mnd osv. Alle vet jo hvor fort disse små deilige babyene vokser. Da er det godt å ha investert i et plagg som vokser med og ikke må byttes ut etter en mnd. De mønsterene som tiljamid har valgt er typiske retromønster. Jeg syns det er knall tøft. Jeg liker retromønster og syns det er morsomt at Ask går med klær som er like de hans far gikk med. 





Da vi tok bilde den gangen så Ask slik ut (3 mnd):



 




Han bruker fortsatt samme body (da den vokser med barnet) og han ser nå slik ut (9,5 mnd.):






Bare for å tipse litt om andre klesplagg du kan få hos Tiljamid så er dette mine gutte-favoritter: 
(de har vanvittig mye fint til jenter også)




Så til hva jeg ønsker fra deg:

1. Jeg vil at du skal like siden til Tiljamid på facebook, (gjerne min     og men det er frivillig). 
2. Jeg vil at du skal kommentere på et valgfritt blogginnlegg, på           denne bloggen (i tillegg til dette blogginnlegget).
3. Når du i tillegg kommenterer dette, skriv hvilket blogginnlegg du     har kommentert på. 

   HUSK å skrive mail-adressen din!

Da er du med i trekningen av denne flotte bodyen (i str. 6-12 mnd)! Lykke til!

Vinneren blir annonsert Søndag 13. Oktober. 




13 kommentarer:

  1. Denne kunne jeg gjerne tenke med til lillesnupp. Liker begge deler på face og har kommentert innlegget "Vi er hjemme og klar for en stille og rolig høstferie..."

    Martine
    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg må bli med på denne da jeg elsker klærne fra Tiljamiid :) Jeg liker begge fbsidene og jeg har kommentert på dette innlegget : http://www.effie-kalma.blogspot.no/2013/03/diy-paskegave.html

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Jeg er gjerne med og liker begge sidene på face og har delt der. Har kommentert lørdag siste dagen.innlegget :)

    Ha en super uke og bli gjerne med i min giveaway også!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Jeg har kommentert på; om det å blogge / søndagstanker:))))))))))))
    Ønsker deg en fortryllende høst, og kos deg masse med familien;)

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hei, jeg er gjerne med :) Liker på facebook, og min kommentar er den første på innlegget 07.10 - Det ble litt av en dag :)

    Mvh snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne bli med i trekning :)
    Har likt begge sidene, og har kommentert på dette innlegget:
    http://effie-kalma.blogspot.no/2013/10/etterlengtet-skogstur.html?spref=fb

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  7. Jg har i tillegg kommentert på " det ble litt av en dag " :D

    jeg er gjerne med i trekningen:)) Vi har luer og scarfs i tiljamid og noe så herlig :) vi har bare ikke rukket å kommet til klærne enda :) hihi

    Klem camilla og lille Herman :)

    camillaeggen@gmail.com

    SvarSlett
  8. Har likt begge facebooksidene, og kommentert innlegget "Det ble litt av en dag :)"

    Christine
    sp0kelse(a)hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei! :) Jeg har likt begge sidene på fb, å har kommentert "Det ble litt av en dag"-innlegget :)
    Velgid flott give away. Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Hei Hei

    Jeg liker begge facebook sidene.
    Jeg har kommentert på innlegget som har overskrift :)
    Det ble litt av en dag :)

    Krysser fingrene og håper lykken smiler til meg.
    Ha en kjempe fin helg og høst videre.

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg har også en gutt på 9 mnd:-) liker facebooksidene og har kommentert. Det ble litt av en dag:-):-):-)

    SvarSlett
  12. Jeg er med :D
    liker x 2 på FB :)
    har kommentert: DIY påskegave

    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett