fredag 1. november 2013

Endelig er fredagen her og vinner av gavekort skal trekkes.

Giveaway`en resulterte i 64 trekte lodd og flere hadde linket til fine leker fra Englefjes og alver. Tusen takk til alle og enhver, for at dere ville delta.
(Loddtrekningen foregikk ved bruk av random.org.)

Så...

VINNEREN ER:

*trommevirvel*

Petrus og Petrine30. oktober 2013 kl. 22:46
Jeg liker englefjes og alver, og fulgte den gjennom bloggen ved samme navn før den åpnet. Jeg liker butikken, og utvalget både til rollelek og andre ting. Liker verdenskjent og globusen, men må jeg velge en ting og det et Rubens baby, Emil. Minsten har ingen dukke, men dukkevogn så jeg krysser fingrene....
http://englefjesogalver.no/index.php?route=product/product&path=69_72&product_id=112

Trekker fullpott !
God fortsettelse av uken til deg! Vi har holdt hus med sykt barn, og jeg gleder meg til å dra på jobb i morgen! Fredag er det mannens bursdag, og vi skal på konsert. Han vet det ikke enda, så hasj ��

Gratulerer med gavekortet! 

(og gratulerer til Petrinemannen som har bursdag i dag:) )


1 kommentar:

  1. Det var dagens store glede, i tillegg til en megahyggelig dag med familie, restaurantbesøk og konsert!
    Jeg gleder meg til å handle, og tenker at jeg putter på noen julegaver i samme slengen. Som pedagog så er jeg imponert over butikken !

    Klem for en god helg!
    Nann Karin

    SvarSlett