onsdag 29. mai 2013

Metablogging

Jeg var jo, som nevnt, hos en storblogger i helgen. Det var premierefest for mannen i huset den dagen jeg kom. På morgenen fikk vi oss en overraskelse da vi åpnet kjøleskapet. Der fant vi blomsterbuketten som Ørjan hadde fått fra se og hør. En genial ide som Ørjan tenkte ut helt selv klokken midt på natten.

Ihvertfall så er storbloggeren rutinert og klar for bildetagning umiddelbart. Noe må regisseres og Ørjan blir kommandert til å vaske vekk flekker som ikke kan bli med på bildet.
Da klarte jeg å være superkjapp og tenke: "Jeg er jo også blogger, dette må jeg blogge om, det blir jo en slags metablogging". Frem med kamera knips, knips og vips så har vi ett blogginnlegg om blogginnlegget, på en måte. Metablogging!




her er innlegget hos Marna:
http://komikerfrue.no/2013/05/24/dette-fant-jeg-i-kjoleskapet-neste-morgen/

Anbefaler dere Osloboere og Oslobesøkere å dra å se på Ørjan på sommerlatter. Rapportene derfra sier det er helt vannvittig morsomt. For dere sunnmøringer spesielt så må det jo nevnes at Hildegunn Moltubakk også er med! Her er link.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar