torsdag 2. mai 2013

Barselgruppe i gjøvik kommune ... (eller ikke)

Nå skal jeg bruke bloggen min, både til å utvise kritikk, ros og løsning i samme innlegg :)
Kritikk til Gjøvik kommune, som ikke arrangerer barselgrupper i kommunen. Dette har de visst sluttet med for noen år siden og ingen synes å vite hvorfor.
Ros til helsesøsteren vår som engasjerte seg allikevel, da jeg tydelig uttrykte at jeg ville ha barselgruppe.

Om kommunen din ikke arrangerer barselgruppe så anbefaler jeg å bruke ulike baby/gravid forum. Det finnes flere der ute om du søker. I disse finner en flere i samme situasjon fra hele landet, og er du heldig så finner du også flere fra samme sted som deg.
Barn i magen
Snart mamma - Møteplassen
Babyverden 
er eksempler.

Min barselgruppe er sammensatt av både noen som helsesøster fant fram til, noen fra babyforum og noen venners venner. Jeg har en helt fantastisk gruppe som jeg er overlykkelig for at jeg får være en del av, jeg gleder meg til hvert ett treff!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar