tirsdag 2. oktober 2012

Jeg føler meg ikke hørt...

Etter noen dagers bloggtørke, får jeg notere ned hva som står på. Disse hendene som dovner bort blir bare verre. Jeg våkner flere ganger for natten, med smerter. Da må jeg riste og holde hendene rett for at det skal gå over. På dagen dovner de nå bort når jeg bruker hendene. Til og med når jeg spiser med kniv og gaffel må jeg stoppe opp flere ganger og riste løs. Frustrerende...

I går fikk jeg snakket med legen. Han svarte som tidligere, det er ingenting å gjøre, annet enn å føde barnet. Først da vil dette bli bedre. Barnet kommer ikke før om 3 mnd og det er en stund å vente...

Jeg fikk snakket med fysioen idag og hun brukte hele timen på å jobbe med armene. Stimulere blodsirkulasjonen og teste ut i hvilke posisjoner hendene dovner bort. Spent på om jeg vil kjenne noen endring med det. Videre så ble jeg anbefalt å ta opp problematikken med jordmor istede for lege, da det ser ut til å være svangerskapsrelatert og jordmødrene har noe mer erfaring med svangerskap. Jeg skal dit på mandag så det blir spennende å høre hva hun tenker.

I dag kom også hentelapp på symaskin fra symaskin.no og diverse annet fra stoff og stil. Venter på at mannen skal bli ferdig å skru opp den nye lampen før vi drar for å hente. Godt å ha ham hjemme denne uken (høstferie), neste uke drar han bort i 10 dager og jeg og storegutt blir hjemme alene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar