fredag 12. oktober 2012

Min nye symaskin

27. september hadde jeg bestemt meg. På www.symaskiner.no var det flere maskiner til gode tilbud. Jeg endte med en Singer Fashion Mate 7256. 
Omtalen av maskinen på nettsiden: 

Partikjøp - Begrensa antall på denne modellen! (veil. kr 4.195,-)
- 70 ferdig programerte saumar, inkl. nyttesaumar, elastiske- og overlock saumar, quiltesaumar, dekor saumar og 6 forskjellige 1-trinns automatisk knappehol.
- Automatisk festefunksjon.
- Enkelt å velge saum - trykk på knappen.
- Justerbar stinglengde/breidde.
- 13 nålposisjonar.
- Automatisk trykkfotpress.
- Automatisk nålitredar.
- "Automatisk" ferdiginnstilt trådspenning.
- Moderne toppilegg av undertrådspole.
- LED lys.
- "Heavy Duty" metall ramme.
- Ekstra høgt trykkfotlyft.
- Hurtigbytte av trykkføtter.
- Avtagbar friarmsboks med oppbevaringsrom for tilbehør.
- Bærehåndtak
- 5 års garanti.
- Leverast med vinyltrekk, norsk instruksjonsbok og div. tilbehøyr.
Vår pris kun kr 2.245,-    


Maskinen ble bestilt og 2. oktober hadde jeg den å hånda (3. virkedag etter bestilling). Den dagen jeg bestilte maskinen, fikk jeg i løpet av kvelden en mail fra selskapet med kontakt informasjon til selger og beskjed om at maskinen ville bli sendt påfølgende dag. Føltes personlig og trygt. 

Her har jeg fått satt den sammen og startet med å lage klar undertråd.


De ulike sømmene og instruksjonsboken :)
Enkel og lett å forstå. En fin innføring i maskinen. Leste den fra perm til perm og testet alle prosedyrer.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar