mandag 7. oktober 2013

Mandag morgen

Pappaen som har jobbstart etter høstferie, har sovet på gjesterommet. Jeg og Ask på hoved-soverommet og Trym på sitt eget rom :) Pappaen først i dusjen, alltid kl. 6.00 Ask våknet 6.40 og vi ammet og slumret litt før vi sto opp rundt 7.20. Da var Trym og stått opp og var i dusjen. Da Trym var ferdig var pappaen på vei ut døren, Ask ble plassert i stolen med en brødskive og Trym passet på, da fikk mamma dusje. Trym ordnet seg noe mat, Ask fikk grøt og mamma fikk også spise. Så var klokken 8 og Trym gikk en rask tur med hunden og ga han mat. Mamma lagde matpakke til Trym og fikk han ut døren. Så måtte Ask skiftes på og nå er vi her.Ask leker og jeg nyter en kaffe mens jeg koser meg med litt PC-tid. Ask øver seg veldig på å gå for tiden. Han står nå ved en stor leke som han skyver foran seg og går etter. Kjempe flink har han blitt.

Ask har noen oppvåkninger i løpet av en natt (derfor pappaen på gjesterommet), siden jeg ikke er helt våken selv så er jeg usikker på hvor våken han faktisk er. Han får hvertfall sutten og et hysj, så er det stille igjen. Kanskje er det på tide å lage eget rom til han. Jeg som hadde tenkt det skulle gå så bra med den kroken han har på vårt soverom. Utfordringen er at det står et piano på gjesterommet. Det pianoet har vi ikke plass til noe annet sted. Ble mye å tenke på dette en mandags morgen :)

Vi skal til helsestasjonen i dag. Endelig 9 mnd. kontroll. Blir spennende å se hvordan han ligger i forhold til kurven sin og hva helsesøster har å si. Det er en ny en, siden den faste har gått ut i svangerskapspermisjon :)

God mandag til deg og håper du får en flott uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar