onsdag 20. mars 2013

Løfte hodet

Å trene nakkemuskler...
Anbefalingene er å trene flere korte økter hver dag. Jeg syns det har vært/er en utfordring å få lagt han på magen ofte nok. Jeg er kjempe glad om jeg får gjennomført det en gang for dag. Han skal gjerne være mett, uthvilt og fornøyd når han blir lagt ned. Han ligger ofte på magen min eller på pappan sin, flere ganger for dag og han trener jo der og. Løfter hodet og ser på oss eller til sides. Det jeg merker er at det er enklere jo større han blir. I dag la jeg han på sjeselongdelen på sofaen og satte meg forann, det fungerte kjempe fint. Da lo og smilte han.

Legger ved noen bilder fra trening 2 mnd.
På grunn av vinkel ser nok hodet enda litt større ut enn det er i forhold til kroppen.




 






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar