lørdag 23. mars 2013

Lørdagskvelden

Jeg sitter henslengt i sofaen og nyter synet av mannen som lager mat. Jeg har akkurat puttet Ask i seng, etter at vi dusjet sammen for første gang. Det var en mindre fornøyelig affære for han, så dette må vi øve mer på. Fredag etter påske starter babysvømmingen og da skal han jo bli med i stor dusj som antagelig bråker enda mer.

Dagen i dag har vært av den late sorten. Deilig med påskeferie og ha gutta hjemme. Vi skulle starte prosjekt påsketur, men det får vi vente med til imorgen.

Ask lo for første gang i dag. Han lå på fanget mitt, hadde akkurat spist. Jeg fikk servert en liklenning (lefse) av Trym. Ask stirret fasinert på at jeg tok en  og en bit og plutselig satte han i å skratte. Da lo vi hele gjengen her. Det var helt fantastisk å se. For en nydelig, smørblid gutt vi har fått!

Nå er det taco, snart earth hour og den beste og tøffeste venninna mi er på god kveld Norge i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar