tirsdag 25. september 2012

IKEA tur

Uff og uff, men det måtte til. Merker at jeg må få unna det meste av forberedelser nå, før jeg er totalt sengeliggende. Vi dro hjemmenifra da mannen var ferdig på jobb og ankom IKEA rundt 17.45. Vi tok hele andre etasjen før vi spiste middag. Så tok vi hele første etasjen der etter. Kl. 21.45 satt vi igjen i bilen. Jeg hadde hatt en handlevogn å lene meg på hele turen, ikke hadde jeg bøyd meg og ikke hadde jeg løftet. På slutten var det så vidt jeg klarte å bevege meg fremover.

Det var mer synd i mannen, han er bare helt enestående. Etter å ha jobbet fra tidlig om morgenen, kjørt den to timer lange vegen til Oslo. Løftet, hentet og bært på IKEA i nærmere 4 timer for så kjøre den to timer lange turen tilbake. Wow! <3

Resten av helgen har gått med på ordning av hus. Prosjekt med å fortsette å pakke ned i kasser og flytte bort ting og tang vi ikke bruker. Flytting av bokhyller, ett piano som skal skifte rom, en kjeller som skal ribbes og klargjørende for snekkere, og alle de nye møblene som skal skrues sammen.

Guttungen har vært på teaterøving og på byens årlige marken. Han har blitt så stor nå at han kan gå sammen med kompiser, så der sparte vi noen kroner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar