tirsdag 11. september 2012

STATUSRAPPORT


Mens vi venter på lillegutt...



- Termin: 5. Januar 2013
- På vei: 23+5

- Til termin: 116 dager
- Vekt: ca 650 g
- CRL: ca 21 cm. 
- Babyens leie: Vet ikke
- Vektøkning: Totalt 3,8 kg. (Tror forrige vekt ble litt feil, ble da veid hos jordmor).

- Kjønn: Det er en liten gutt som lurer der inne. 
- Navn: Vi prøver ut forskjellige. Jeg skriver opp på kjøleskapet hvilket navn vi prøver ut disse dagene og så smaker vi på det alle tre. 
- Aktivitet innenfra: Flere ganger for dag. Blir tydeligere og tydeligere på utsiden og.   
- Utålmodig: JA!
- Barnerom ferdig: Nope. Det blir en krok på våres soverom + kontoret oppe blir gjort om til kose/leke rom. 
- Innkjøp til babyen: Har kjøpt noe klær og kjøpt sprinkelseng. 
- Utstyr som mangler: MYE, det meste. Vogn, bilstol, stellebord, dyne, pute, madrass, tepper, klær, børesjal/sele, stelleveske, flasker, gulpekluter m.m.
- Strekkmerker: Nope
- Kynnere: Ja, noen ganger når jeg legger meg om kvelden... 
- Matkikk: Nei... Kan få plutselig lyst på spesiell mat eller matrett, går da like fort over så føler meg ikke spesielt opphengt i en type mat/matrett.
- Plager: Bekkenløsning, kvalme og armer som dovner.
- Fødselen: venter i spenning. Tror fortsatt han kommer en mnd før. Slik som Storebror.
- Tungt: Tja. Tungt p.g.a bekkenløsningen.
- Aktivitet: Sykemeldt.
- Søvn: Sover dårlig. Går på do en gang pr. natt + våkner hver gang jeg snur meg eller en arm dovner.
- Humør: Har vært ganske godt de siste dagene. 

- Sykehusbaggen: Der er jeg ikke ennå.
- Neste kontroll: Jordmor 8. Oktober





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar