fredag 7. september 2012

Tanken bak....

Jeg sitter her, sykmeldt 100 %. Allerede ett tungt svangerskap. Jeg lå kvalm til uke 15 og i samme uken fikk jeg bekkenlåsning som nå har gått over til bekkenløsning. Jeg trener med fysioterapeut tre ganger i uken (1 med svømming). I tillegg har jeg fått problemer med armene som hele tiden dovner, spesielt kommer dette om natten og når jeg strikker. Av den grunn har jeg fått forbud fra fysioterapeuten om å strikke. Så jeg kan ikke gå for mye, ikke sitte for mye, ikke ligge for mye og jeg kan ikke strikke. Heldigvis så vokser babyen som den skal. Jeg er kommet til uke 23+1.

I hovedsak er dette bakgrunnen for oppstart av blogg. Noe må jeg bedrive dagene med. Jeg har fått innvilget Ipad fra mannen, så neste uke skal jeg ut å kjøpe den. I tillegg la jeg igår inn søknad om symaskin (er også innvilget). Da jeg tenkte at siden jeg ikke kan strikke eller hekle så må jeg da kunne sy. Har gjort minimalt med dette før så det kan bli ett vannvittig spennende prosjekt. Armbevegelsene er også helt annerledes fra det å sitte og strikke så jeg har tro på suksess. 

Det jeg er svært opptatt av for tiden er graviditeten, sønnen min på 11 og familielivet, sying (som jeg skal lære meg), bygging av bad (som vi skal igang med nå) og ellers store og små nyheter i inn og utland. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar