søndag 22. september 2013

Barselgruppen har ankommet Øyen

Etter en helt vannvittig natt. For min og Ask sin del så reiste vi kl. 24.00. Turen startet med å svippe mormor til Moelv slik at hun fikk tatt natbussen hjem og vi fortsatte mot Gardermoen. Siden vi dro noe tidligere en de andre så fikk vi sovet en ekstra time i bilen før vi var på Gardermoen kl. 3.30. Flyet gikk kl. 6.30 og vi hadde akkurat godt nok med tid. Flyturen gikk strålende for alle 4 barna og mødrene. Jeg fikk meg til og med nesten en time blund til på øyet (da er vi oppe i nesten 3,5 tilsammen). Eirik den fantastiske mannen hadde laget pizza niste til alle sammen og det var godt å ha god mat underveis.

Da vi ankom flyplassen på Rhodos så sleit vi med å finne oss traller, hvilket resulterte i at hver og en av oss måtte bære eget barn, veske, koffert og innpakket vogn til bussen. Heldigvis så hadde vi bæreseler. Det er nesten uunnværlig på en slik reise.

Hotellet vi hadde bestilt, er et 4 stjernes hotell, bare 20 min fra flyplassen. Det hadde fått litt ymse tilbakemeldinger på bland annet trip-advisor. Var derfor litt usikker på hva som kom til å møte oss. Jeg ble positivt overrasket. Et STORT hotell, med bassen, restaurant, bar, poolbar og mye mye mer. Rommene er store og balkongene er fine og store. Gleder meg til å utforske mer i morgen.

Dagen i dag har gått litt trått. Har vært veldig trøtt og ikke helt skjønt hvilken dag det er osv. Noen har allerede badet mens andre forsøkte å få orden på hodet med litt søvn. Vi har også spist ute på en av hotellets restauranter. Nå er det en god bok og sengen for meg også :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar