tirsdag 17. september 2013

Mormor-tid

Deiligste mormora har kommet fra sunnmøre. Hun stepper inn som barnevakt denne uken da jeg må jobbe og pappaen er opptatt på annet hold. Dagen gikk nok ikke helt som ventet, da jeg som siste mann i rekken måtte legge hodet på puten igjen og innse at høstforkjølelsen er et faktum. Det ble to timer på jobb så rett hjem. Håper å klare mer i morgen men nå må jeg hvile litt.

Da jeg kom hjem like etter klokken 10 så lå Ask og sov, huset var nyvasket og vaskemaskinene gikk for full juling. Himmel, så deilig! Har kommet med gjentatte forslag om at hun kan flytte inn. Alle her nyter ihvertfall mormor besøket til det fulle.

Nå er det snart Sigrid blir mamma på tv2. Det gleder jeg meg til. Ser du på det?






1 kommentar:

  1. Uker med mormor i huset er bare himmelen. Middag når amn kommer inn døra, glade unger, fornøyd mann. Forsøker også å få mamma og pappa til å flytte hit, men tror du at de vil høre på det øret? Neida, de skal sitte hjemme å savne oss i stedet.. HMPFR!!

    SvarSlett