tirsdag 3. september 2013

vi kommer i mål :)

Det er jo slik at jeg jobber og Eirik er hjemme i pappaperm. Når vi ikke gjør det så forbereder vi til årets fest. Navnedagen til Ask. Det meste begynner å falle på plass og jeg hater at jeg ikke kan fortelle mer, for å ikke avsløre for gjestene. Antrekkene våre er på plass, da minus sko til meg, for de finner jeg ikke. Hårfarge er kjøpt inn, så det må gjøres i morgen. Alt av mat er planlagt og etter planen. Bordkort er jeg nesten ferdig med (blir ferdig i kveld) og mye av pynten til lokalet er på plass. Godeste Kristin fra barselgruppen har reddet meg fra total fiasko med å stille med både middagsfat, kaffeservise, glass, pynt, bestikk, serveringsbestikk og jeg vet ikke hva. Fy søren, så uendelig takknemlig jeg er! Opp på det hele så må huset ryddes og vaskes ned, da det kommer gjester som skal bo her. Selv skal vi flytte til oldemor for helgen. Sånn som vi har flyttet fra rom til rom med oppusning (som vi ikke er ferdig med) så er det en del å ta tak i :)

Der var pappaen ferdig med gulvet i gangen, så da blir det en episode hell on wheels (en tv-serie vi ser på) før vi legger oss. å er det opp igjen med morgenfuglen i 5-6 tiden. Tenke jeg skulle ta meg en pause og kose meg på barseltreff etter jobb i morgen. Noe kos må en ta seg tid til i en slik hektisk hverdag. Gleder meg litt til neste uke og nå kjenner jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar