mandag 22. juli 2013

Bursdag i hus!

Trym er 12 år og vi har overrasket han med lys, pannekaker, milkshake, gaver og sang på sengen. Hurra for gullgutten vår som er 12 år!












---------------------------------
Til vår kjæreste Trym.





Deilige, nydelige, tøffe, fantastiske 12åringen!
Vi er så gla i deg og elsker deg mye høyere enn himmelen!




Du har lurt på dagen og gaven din lenge nå. Du sa senest i går at du var takknemlig for at vi år etter år laget dagen din helt spesiell. Det var godt å høre. Du har en helt spesiell og egen plass i hjertet mitt og alt jeg vil her i verden er at du skal være glad og sette pris på livets små og store gleder og utfordringer.


Så, til dagen i dag og gaven. Du skal selvfølgelig få velge både middag og dessert/kake og i kveld så skal vi se en film, av ditt valg, sammen. Gaven i år er konsert-bilett og vi har derfor valgt å feire litt over to dager. Vi reiser til Oslo på onsdag, spiser på restaurant, så går jeg og du på konsert. En skikkelig rockekonsert. Bandet heter Muse og vi skal høre litt på det sammen etterpå. Jeg håper du setter pris på dette og jeg gleder meg til litt rock and roll <3

Stor bursdagsklem fra mamma, Eirik og Ask :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar