onsdag 17. juli 2013

Vi styrer på :)


Noen bilder som jeg lovte :) 
Jeg og Ask tilbringe formiddagen i dag med Kristin og nydelige Margrethe. Det er så gøy å se babyene være så opptatt av hverandre. de hvinte av fryd og ville kjenne på den andre. morsomt.Godt å komme seg en tur på kafé og farlig å gå i byen når det er salg. Ask har fått seg klær fra memini, optimist of norway og wheat. Jeg får dele bilde av det i morgen da :) 
Til middag kom mi kjære tante Gunnhild og Onkel Jens på overraskelsesbesøk. Det satte jeg stor pris på! Ask storkoste seg og ville sitte på fanget deres hele tiden. Deilig med grilling ute i det flotte været vi har her. 
Kvelden har da gått med til bygging og slikt. Jeg har sparklet videre og Eirik er igang med gulvet i gangen nede. Det blir knallfint. 
Jeg må si at det var veldig morsomt da vi fant en dør inni veggen oppe og jeg er veldig glad for at jeg endelig skal bli kvitt strietapeten vår :) nå skal det endelig bli litt finere her. 







2 kommentarer:

  1. Oioioi! så flinke dere er! Det ser ut til å bli veldig bra!

    SvarSlett
  2. Takk Anne. Det blir kjempe fint! Dere får komme å se :)

    SvarSlett