onsdag 31. juli 2013

Vi har handlet litt klær i dag også...

...  er jo så mye salg. På alt det barnetøyet som jeg har hatt lyst å kjøpe lenge.
For to uker siden var jeg veldig fornøyd med å finne tøy fra optimist of norway til halv pris. Jeg fikk tak i shorts og skjorte. Ett antrekk som skaper skikkelig nostalgi. Klær i ren bambus, som er behagelig mot huden. Jeg bare digger det. Nå var det ikke så mye å velge i, i forhold til størrelser. Så 104 kan han kanskje bruke neste sommer, mest sannsynlig sommeren etter. Det skal henge framme til det passer og jeg gleder meg.
optimist of norway
til og med merkelappen er i bambus

Jeg fant også en nydelig rumper fra memini på salg. Memini har mye fint altså både til gutter og jenter.
Ask sammen med Onkel Jørgen

Kim`s Suit, Rumper fra MeMini

Jeg fikk også et tips av en venninne om at det var 70 % på alt av pomp de lux. Så da ble det en bestilling der også, denne kom i posten for et par dager siden








I byen i dag, fant jeg både høst/vinter jakke og en langermet genser. Jakken har jeg sett på lenge men syns den har vært for dyr. Plutselig var det 25% avslag og da var det bare å slå til. Jakken har en fantastisk blåfarge og er rå lekker. Genseren er fra småfolk. De har mye artig og fint mønster på sine klær. Kanskje er det traktor som blir ett av Ask sine første ord




Det jeg har handlet er i str fra 80 til 92, så da er vel garderoben satt, minst et år frem i tid, eller....







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar