mandag 15. april 2013

Permisjonsdag

I dag har jeg testet ut dag-tv. Jeg har sett beretninger om begynnelser, Dr Phil, judging Judy, ekstreme samlere, friends og top model. Når gutta nå kom hjem fra skole og jobb så er jeg sliten i hodet og trøtt. Så tv på dagtid er ikke noe for meg. Innimellom har jeg faktisk fått lekt med Ask men han har sovet mye i dag, så i stedet for å gjøre noe fornuftig, så tenkte jeg at jeg skulle teste ut hvordan det var å bruke dagen på å se dårlige tv-programmer. Det vil si, to av de var jo faktisk gode, resten går vel i kategorien søppel-tv.
Ja, ja sånn går no dagan.    

Egentlig hadde jeg planer om ett innlegg om Ask og søvn i dag. Om hvordan han sover om natten og ikke om dagen. Ønskesituasjon? tja.. utfordringen har vært at han sover ned mot 11 timer i døgnet og er mye overtrøtt. Men så har han de to siste dagene sovet 15-16 timer. Så.. det var dette med at så fort en tror noe er rutine så er det ikke det lenger.

Uken ellers er spekket med avtaler og aktiviteter. På lørdag skal jeg være hall-mamma på Elverum. Da skal Trym`s håndball-lag spille cup. Det gleder jeg meg til.


Bildet er av Ask med nye klær fra oldemor :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar