fredag 12. april 2013

Snø og babysvømming

Våknet opp til snøvær. Herlig. Våt god snø når vi skulle gå flere km til babysvømmingen. Var ikke særlig motiverende, men da Eirik ringte for å fortelle at han kunne gå litt før fra jobb så vi kan sitte på. Ja da var gleden stor.

Da Eirik skulle vært hjemme så kom tlf. "Jeg har mistet bilnøklene, jeg veit jeg er en rotekopp men jeg pleier ikke å miste bilnøklene". Hele basen hans var på leting. Voksne som ungdommer. De lette gjennom det meste, jeg kunne høre ett salig kaos i bakgrunnen når vi snakket på telefon. Etter gode 10 min var det en lettet mann som ringte tilbake.. "Nøklene var funnet, inni en bok".... jaja..

Vi var ihvertfall enda 10 min forsinket til babysvømmingen. Da var det godt å se at det var flere som kom på samme tidspunkt og at vi hadde nok tid til å rekke timen.

Ask var en sol gjennom det hele. Han virkelig nøt å kjenne det varme vannet rundt kroppen og bli holdt av både mamma og pappa. Det var trygt og en fantastisk stemning. Det har instruktøren det meste av æren for. Nå gleder vi oss til neste fredag.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar