søndag 5. mai 2013

Dag 1 - Mine siste innkjøp

Her er mine siste innkjøp. Var faktisk ikke så lett å huske hva jeg hadde kjøpt i det siste, så jeg safet med E-bay innkjøpene på slutten her. Jeg får jo pakke i posten hver eneste dag, fra E-bay altså.

- Hirsegrøt
Jeg har vært innom helsekost foretninger og både kjøpt hirsegrøt en lager med hirsegryn og 1-2-3 hirsegrøt (det vil si, bare blander med vann). Når Ask skal begynne med grøt har jeg tenkt han skal begynne med hirse og smakstilsette med ulike frukt-moser. Da først den deilige aprikosmosen jeg lagde.



- Badesko
Jeg er sikkert den største pysa, men når jeg går på sånne glatte gulv som de i svømmehallen, så går jeg litt med hjertet i halsen. Når jeg i tillegg skal bære en baby og gå på det glatte gulvet og ha dette hjertet i halsen, så fant jeg det naturlig å investere i ett par badesko. Sunnmøring som jeg er så innbilte jeg meg at dette også var ett godt kjøp med tanke på den foregående sydenturen. Godt å ha når en skal på stranden og bade i sjøen. Ting man kjøper blir billigere jo flere ganger en bruker det. Så det så!



- Jeg er medlem av en babygruppe på facebook (egentlig gjennom babyverden). Der hadde vi akkurat en runde med hemmelig venn. Det er slik at noen tar ansvar for å dele ut hemmelig venn til de som ønsker å være med. Da får man et navn og en adresse å sende gave til. Så får man en gave av noen andre i retur. En skal også legge ved kort med hint slik at den som mottar gaven kan tippe hvem man har fått av.
Jeg kjøpte følgende:




- E-bay:
Jeg har gjort en god del kjøp der i det siste. E-bay er farlig enkelt.Bare noen tastetrykk mens man sitter å ammer og vips har man handlet seg noe nytt :)


Munchkin feeder. 
Badetøy til babyen.
God å ha til sydenturen.
Lamaze leker.
MYE billigere enn på lekebutikkene her.
Morsom smekke.

Ekte skinntøfler.
Morsom body
Til min geeky kjæreste!

Beholdere til selvlaget babymat.
Morsom babysmekke.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar