tirsdag 28. mai 2013

En mer utfyllende helgerapport

Jeg og Ask har hatt langhelg i storbyen. Vi dro inn på torsdag, for å få med oss barnevognteater. Besøkte flere venninner og tuslet litt rundt i storbyen før lørdagen kom og Ask dro til farfar og farmor og jeg i utdrikkingslag. Eirik og Trym kom til Oslo på lørdagen og Eirik var sammen med Ask, farfar og farmor mens Trym dro inn til Marna og tok over sengeplassen min der :)

Det hele startet med barnevognteater og i utgangspunktet var dette hensikten med hele turen. Dette var selvsagt før det ballet på seg med flere aktiviteter som skjedde samme helg. Mer om det kan du lese HER. Det var godt å få enda mer Synnøve-tid, selv om hun og gutta var hos oss forrige helg.

Jeg har overnattet hos min beste venninne i Oslo. Der har jeg sittet barnevakt slik at de, inkludert Marna`s svigermor fikk dratt på premieren på sommerlatter. Ørjan gubben til Marna er med der. Det ble en morsom helg og det toppet seg da Marna ordnet neglene mine og sminket meg før jeg dro på utdrikkingslag. Marna driver bloggen komikerfrue om du ikke har vært innom der å tittet, så bør du gjøre det! Hun er ganske så morsom og hun kan mye om sminke, negler, hud og hår.

Ipad er kjekt å ha :)
Okei da, vi holdt ikke bare på med Ipad, Theodor fikk hoppe litt i sofaen også. 

Bloggeren blogger, mens Ask koser seg på gulvet!


Alle digget lille skjønningen vår. Jeg glemte å ta bilde av Leah, hun var virkelig betatt og satt med Ask så fort hun fikk mulighet :)

Tante-tid

<3

Fine festnegler :)

Jeg og Ask fikk også godt med Cecilie og Sofus tid. De fikk hilse på Ask for første gang og vi mammaene fikk skravlet mye. Cecilie er en av de kuleste jeg vet om!



Se så skjønne Ask og Sofus er sammen:






Alle bilder er gjengitt med tillatelse av mødre og involverte.


Helgen ble som nevnt avsluttet med utdrikking av mi gode kusine. Jeg er litt usikker på hvem som drakk ut hvem, for det var hun som krabbet sist i seng. Det var flere aktiviteter gjennom dagen. Kollenhopp, seilbåt på Oslofjorden og hyttetur. Quiz, gavelek, heiskran, dans og moro. Jeg velger å ikke gjengi noen detaljer. What happens at utdrikkinglag, stays there :D En ting må jeg si. For noen fantastiske forlovere og for en flott regi på det hele. Det er jeg mektig imponert over. Kan disse leies skal tru? Mulig jeg trenger hjelp til arrangering snart jeg og.

Ask var hos farmor og farfar. Pappa kom også dit etterhvert. Jeg tror det var etterlengtet barnebarn-tid og de koste seg virkelig. Jeg dro hjem til de da utdrikkingslaget dro ut på seiltur, så jeg var faktisk ikke med på hele festen. Da fikk jeg ammet og kost med den lille skjønne og møtt Trym og Eirik så vidt før jeg dro igjen. Inne i skogen der vi var på overnatting var det dårlig med dekning. En melding fikk jeg inn, litt sent på kvelden. "Artig med en gutt med lakenskrekk. Håper han roer seg snart". Wææææ kan du tenke deg jeg ble urolig, jeg lå å tenkte på den lille lenge før jeg sovnet. Jaja, det ordnet seg til slutt og det var godt å komme seg hjem dagen etterpå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar