lørdag 11. mai 2013

Dag 7 - Favorittmaten din

Da viser jeg først og fremst til to tidligere innlegg.
Marokanske kjøttboller
Verdens beste rundstykker

Den beste maten er (som oftest) den jeg får servert. Eirik er helt super på kjøkkenet og han disker opp med de beste retter. Han har en egen pizza oppskrift og egen lasagne oppskrift som han har brukt flere år på å få helt perfekt og det er den. Helt perfekt! Ellers så liker jeg krydret mat, ny mat, tradisjonell mat (ball og brennsnut), fisk, jeg elsker fisk, sushi nam...

Det var favoritt maten en var ute etter her. Da tror jeg det må bli kvæfjordkake eller gulrotkake, eller kanskje brownies, sjokolade cookies! Nei... hmm... nam.. nå fikk jeg lyst på kake....
Kake er ihvertfall helt klart favoritten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar