tirsdag 21. mai 2013

Pinsehelg

For en fantastisk pinse. Strålende vær, varmt og godt. Mye besøk.  Kan det bli bedre? Fy søren som jeg har kost meg. Den deilige uteplassen er også ferdig. Jeg gleder meg til lange sommerkvelder der. Eirik har vært helt vannvittig flink. Tenk at dette er hans første ordentlige byggeprosjekt! I bursdagsgave fikk han kappsag og jeg så ekte glede i hans øyne. Jeg glemte å legge ved liste over de neste prosjekter. Jeg turte ikke være så dristig. Det blir spennende å se hva vi blir "enige" om.





Synnøve og gutta kom til oss på 17. mai, så de fikk vært med på festen. De har vært her hele pinsehelgen, det har vært helt fantastisk. Jeg digger disse gutta til Synnøve. Ærlige og direkte, de legger ikke mye mellom. En utrolig fantasi som du bare må hoppe rett inn i. Om veien er stengt fordi en drage sitter der på do, så må du finne en passe god unnskyldning eller løsning på hvordan du skal komme forbi uten at den blir sint.






Ask sin farmor og farfar har vært her, de tok turen innom da de dro ned igjen fra hytta. Sprekingene har tradisjonen tro feiret 17. mai på ski.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar