onsdag 8. mai 2013

Dag 4 - Mine tre yndlingssanger her og nå.

1.
Jeg driver å synger på "pump opp oljen" av Bare Egil Band. Innimellom så bytter jeg ut teksten til pump opp melka. Nydelig Hærlig, ikke sant? Vi kan ha det ganske så gøy her hjemme. 
Om det ikke er yndlingssang så er det hvertfall en som går på repeat inni hodet mitt :) Ask syns og den er morsom. Kansje han blir en Bare Egil Band fan, han og!





2.
Ellers så synger jeg på "She Wolf" av David Guetta, som Trym driver å skal øve inn til rockekonserten på musikkskolen. Han skal både synge og spille gitar. Til tross for at han startet å spille i høst. Han er så rå dyktig. Jeg gleder meg til konsert. 







3. 
Det siste må bli "Grøfter" av Valkyrien Allstars. Fantastisk band, kul låt. Anbefales!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar