fredag 24. mai 2013

En fantastisk fredag i hovedstaden.

Bare en kort rapport her i fra. Tatt mange flotte bilder som jeg gleder meg til å dele på bloggen. Det skjer når jeg får tilgang til pc'en hjemme :) etter en litt sen morgen fulgte jeg og Ask, Theodor til barnehagen. Så tok vi trikk. Ask sin første trikketur, check. Ned til Aker brygge. Der i fra en liten shoppetur på riktige leker. Den butikken har blitt kjempe stor! Når vi kom til Nationaltheatret tok vi t-banen for å besøke Cecilie og Sofus. Der her vi kosa oss i mange timer før vi shoppet litt på byporten og dro tilbake til Marna. Etter en litt trøblete legging med Ask i kveld, skal jeg nå nyte noen minutter, før det er oppi loppekassa og lade til en forrykende dag i morgen.
Sa jeg at Marna skal stelle neglene mine? Det skal hun nemlig, godt med en venninne som driver med sånt :) 

Kort og greit. Takk for i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar