torsdag 29. august 2013

Barseltreff på lekeland1

I dag var det tid for barseltreff igjen. Jeg gleder meg til disse dagene, det er så supert å være sammen med de tøffe babyene og flotte mammaene. Vi har fått til noen møter nå etter sommeren, noen av oss har startet i jobb og noen skal starte om ikke så lenge. Nå fremover skal vi ihvertfall prøve å satse litt på kveldstid, i tillegg til at vi har knyttet så sterke bånd at vi møtes både her og der, og på aktiviteter som innbefatter hele familien. Det er jo spennende å se hvordan gruppen har utviklet seg, fra de første litt små-nervøse møtene, hvor ingen kjente hverandre, til nå å kunne både tulle og tøyse, men også være dønn seriøse, om det meste. Jeg setter ihvertfall utrolig stor pris på det. Ikke bare har vi det fint i nuet men dette er jo også en investering i fremtiden, når barna skal omgås og vokse opp sammen. Ingenting er så trygt som å vokse opp med en sterk, sammensveiset og inkluderende familiegruppe rundt seg.

Vi var så heldige at vi hadde hele lekeland for oss selv i dag. Det var jeg som satt opp avtalen og full av mot satte jeg møtetid 11.00. Da jeg kom frem presis på klokken viste det seg at lekeland ikke åpnet før 12.00. Typisk meg å ikke sjekke... Sist vi var der møttes vi klokken 11 men da var det jo ferie. Uansett så fikk vi oss en koselig trille-tur først, opp til Skeidar, der vi kjøpte noen småting. Så da var alle fornøyd allikevel (ihvertfall jeg).

Jeg tok med kamera i dag. Tok massevis av flotte bilder og mammaene har gitt meg tillatelse til å legge de ut. Er så fantastisk å se hvor store babyene våre har blitt. Det går så ufattelig fort. Morsomt å se når de ser og tar på hverandre. River og sliter og kravler opp på hverandre. De virker ikke mye forstyrret av å bli dratt litt i håret, smakt på og knepet litt. Stort sett snur de seg bare og åler seg videre, vekk fra det ubehagelige.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar