mandag 5. august 2013

en liten historie fra i dag...

... de siste dagene så har jeg forsøkt å lære Ask å si hei, samtidig som han/vi løfter armen og vinker. Han har tittet litt rart på meg men i går så lettet han litt på armen når jeg sa hei og gjorde bevegelsen.
I dag tidlig da vi tok morgenstellet, så dreiv han jo på som en kålorm. Vi kaller han barre kålorm for tiden. Ligger ikke i ro, han snur og vrir seg og det er nærmest umulig å få på han bleie og klær. Når du tror du klarer det så er det garantert en mulighet til at han får til et siste kast så du må begynne helt på nytt igjen for bleien har krøllet seg helt. Ihverfall.. litt sånn trøtt og lei i dag så jeg roper ut mot ham: "Nei". Gutten ser på meg med store øyne, løfter armen og vinker, så flink da... haha.. ja, da måtte jeg le. Nei og Hei er ganske likt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar