mandag 26. august 2013

Friluftsliv for alle, vi har vært på Stenberg Gård

Festivalen `friluftsliv for alle` gikk av stabelen i går. Stenberg Gård ligger 15-20 minutters biltur fra Gjøvik. Midt mellom Østre og Vestre Toten. 
Maj-Britt Andersen var der, Kari Toft og ut i naturen var der, Speideren var der, naturvernforbundet, bonden, 4h, dølahesten, bondekvinnelaget, klatreklubben og folkehjelpen var der. Ikke minst vi var der, sammen med mange vi kjente og en hel haug med ukjente. Syns noen mumlet om over 1600. De hadde gått tom for inngangsbilletter så det kom nok en del flere enn ventet på en slik fantastisk solskinnsdag i slutten av August. Det var uansett plass til alle. Vi så kafeansatte komme løpende med forsyninger og timeslangkø (dette vet vi for Eirik testa den). Men mat og drikke fikk vi og det var ingen som så ut til å lide på grunn av "litt" kø. Vi ankom kl. 12.10 og var av de siste som dro. Rett og slett storkoste oss, hele dagen. 

Urutinert som jeg er så glemte jeg speilrefleksen, heldigvis ble jeg reddet av Kristin. Jeg kaller henne gjestefotograf i dag og takker ærbødigst for at hun tok bilder til meg. 
De med dårlig kvalitet nedover er mobilbilder jeg tok. 
Kortreist mat, bonden kom med ferske grønnsaker. Gratis til barna.
Ask fikk seg en gulrot.

Hexeringen soppforening
'
Skiklubben
Speideren

Dølahesten

Kano på vannet
Maj.Britt Andersen 
turistforeningen og ut.no



Klatreklubben
Trym prøver seg.



Ask og pappa`n koser seg






TAKK FOR EN FANTASTISK SØNDAG!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar