fredag 9. august 2013

Jeg har fått meg ny PC

Okei, jeg fikk det for litt over en uke siden og jeg er så fornøyd. Jeg som er en svoren Applefantast måtte se meg slått av prisen. Så til under halvparten av det en ny macbook pro ville kostet oss, fikk jeg en ASUS Zenbook. Den er liten (13 tommer), lett (1,5 kg), rask og har god lagring (500GB)
Ikke minst den ser rålekker ut. Det er viktig!
dinside.no ga PCen en 6er i august i fjor, de anbefalte den som den beste notebooken på markedet.

Vi kjøpte utstillings-modellen, da det var den siste de hadde igjen og da vi kom hjem så vi at det var en skade på siden av pcen. Vi fikk beholde den mens de bestilte inn en ny. I dag fikk jeg beskjeden om at den var ankommet (det gikk faktisk ganske raskt, da de var tomme på lager)

Et lite tips når du handler på expert. I butikken kostet denne pc en 2000 kroner mer enn på nettbutikken. Selgeren i butikken fortalte oss at de kan alltid matche prisen på egen nettbutikken. Så da "sparte" vi 2000 kr. I tillegg når vi dagen etter skulle innom å kjøpe en mus, så sjekket Eirik mens han sto å køen og fant ut at musen var 128 kroner billigere på nett og derfor 128 kroner spart. Kjempe lurt! Så ALLTID SJEKK NETTPRISEN. Da kan du spare tusener!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar