fredag 9. august 2013

Fortsatt sjukling i hus og litt ommøblering

Ask stakkars lille har fortsatt feber. Den varierer mellom 38,4 og 38.9. Han spiser og drikker godt og han har ikke fått noen utslett eller prikker, så vi er ikke så urolige. Det blir mye kos da. Han er slapp og vil helst sitte i fanget og holde i en leke. 

Jeg har lenge ønsket å gjøre noe med stuen, flytte litt om på ting igjen. 
Jeg trenger å gjøre det med jevne mellomrom. 
Så nå skal jeg prøve med som interiørblogger (om enn bare for en pitte liten stund).
Sånn her ser stuen vår ut. 
Som du ser er tapeten ødelagt og det henger en lampe over lekematten, 
det er fordi spisebordet sto der før, flyttet på det her i mai en gang. 
Hvertfall så var dette utgangspunktet.





Sånn her ble resultatet:


Ikke det, bare det å få ryddet, gjør jo mye :) 
Uansett så er jeg jo veldig fornøyd og syns denne løsningen er mye bedre. Det er slik at når en sitter o sofaen nå så blir det et veldig til motlys fra vinduene. Det er jo kun på dagtid. Så da får vi heller sitte mindre i sofaen på dagtid.







Okei da.. så skal jeg vise den andre delen av stuen. 
Slik at ikke de som kjenner meg ikke tror at jeg har blitt helt tullerusk.



vi skal rydde der også altså, men jeg er helt sikker på at hadde flere interiørbloggere hatt 360 graders visning så kunne vi funnet slike hus der og. Eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar