fredag 23. august 2013

fredagsinnlegg :)

Da var fredagen her og den første skoleuken til både Eirik og Trym er gjennomført. Begge er fornøyde og glade for å være tilbake i normal gjenge. Trym har startet opp igjen med gitartimene og han har begynt på svømming. Teateret starter neste uke (tror vi, startet ihvertfall ikke denne uken). Da blir det tre aktiviteter dette halvåret, så får vi håpe at han vil trives på svømmingen også. Han fikk ihvertfall god fart på seg når han skjønte instruksjonene fra treneren. Stor forskjell når en lærer noen triks. Trym gikk fra å ligge bakerst i gruppen til å ligge foran. Så det var virkelig nyttig. Da får vi håpe at dette er en (fysisk) aktivitet han vil fortsette med over lengre tid for nå har han hvert innom både tae kwon do og håndball, men der ville han ikke fortsette. Gitar og håndball vil han nok ALDRI gi opp, der har han det som plommen i egget. Storkoser seg.

Så denne uken har gått rå-fort. I går var jeg og Ask på barseltreff med de søteste babyjentene og mammaene deres. Føler vi har fått et tett og godt forhold og er ikke redd for å snakke om hva som måtte oppta. Jeg setter som sagt tidligere og, stor pris på disse treffene. Selv om gruppen blir mindre og mindre så er vi noen som ikke gir oss.

I helgen blir det stor ståhei (det vil si lørdag og søndag). Mye som skjer i byen og området. Det er barnas dag i sentrum på lørdagen og det er frilufts-dager på Stenberg gård på Toten. Vi skal møte vennene til Ask fra barselgruppa og familiene deres. Syns det er viktig å støtte opp under og bli med på det som skjer lokalt, så jeg gleder meg til det. Da blir det også fram med kamera og bildereferater :)

Men i dag skal det ikke skje så mye. Fredagsvask, tacofredag og avslapping, kanskje et besøk til oldemor. Vi får se, akkurat nå skal jeg nyte en time for meg selv mens Ask (endelig) sover :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar