fredag 30. august 2013

Det er helg...

...og en uke har fløyet forbi. Det er lenge siden jeg har gjort så lite på en uke som denne uken. Tror jeg har mistet litt piffen :) Ask driver å styrer noe voldsomt på natten. Våkner flere ganger og hyler, så må han ha smokken. Noen ganger sovner han med en gang etter det og andre ganger ligger han å vrir seg og babler en stund før han faller i søvn igjen. Så er det jo morgen da i 6 tiden. Bare at den siste uken så har han våknet i god tid før 6, gjerne like over 5. Eirik har vært super og tatt han med seg når han står opp, slik at jeg har fått sove en halvtime til 45 min. ekstra. Da er jeg gjerne veldig i svime og må sove sammen med Ask igjen kl. 8 og gjerne også kl. 12. En blir litt "zombie" av sånn.

På mandag er det jobb igjen på meg, da blir det vel andre boller. Tre uker med mandag til fredag mens pappaen og Ask skal kose seg hjemme. Det blir ikke helt fulle dager på meg siden jeg ammer ennå. Usikker på hvordan det skal gjennomføres, antagelig blir det som sist (to timer kortere dag) så sant det ikke er noen møter. Da får møtene komme foran så får jeg organisere litt annerledes de dagene. Det er perfekt å komme hjem når han er ferdig med lunsjduppen, så håper det går de fleste dagene.

Helgen skal brukes til navnefestforberedelser. Tenk at det er allerede neste helg. Jeg må lage detaljert planliste for maten, lage bordkort, ordne pynt m.m. Det skal visst være et forberedende møte hos Humanetisk forbund også i morgen, det må vi nesten dra på. Spennende det å høre hva det går ut på. Jeg har aldri vært på humanetisk seremoni før så jeg er ganske spent på opplegget.
Gleder meg veldig til festen. Håper å få alt i orden :) Søndag skal det være knallvær så jeg håper vi får oss en tur i skogen da. Det må vi kunne ta oss tid til.



Har du noen spennende planer i helgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar