onsdag 14. august 2013

Onsdag

Jepp, det er Onsdag. Den tredje dagen i uken.
Eirik startet på jobb igjen på mandag og ny struktur vil finne veien inn i vår lille familie. Trym starter til uken og jeg og Ask skal fortsette permisjonstiden sammen. Hvertfall frem til første uken i september, da tar pappaen over i noen uker før vi bytter tilbake til mamma igjen. De siste 8 ukene skal vi dele, så da blir det litt mamma og litt pappa. Barnehagestart er ikke før i januar (leeeeeeeenge til).

Jeg er så utrolig takknemlig for at vi har fått muligheten til denne sommeren. Tre uker til Kreta og seks uker sammen her hjemme. Vi har fått gjort mye i huset og vi har fått tilbrakt dagene sammen. Det at vi har fått mulighet til dette er helt fantastisk. Nå er det bare å atter brette opp armene og ta fatt på hverdagen, la rutinene synke inn. Kan hende det blir godt det også.

Jeg nevnte her tidligere i forhold til seksmåneders kontrollen på helsestasjonen at Ask ble henvist til fysioterapeut. Denne timen hadde vi på mandag og hun undersøkte han nøye. Siden det har blitt så mye bedre og hun opplevde at han hadde god bevegelse så forsto hun dette som at det kan ha vært en låsning tidligere som har gjort at han har blitt sterkere på den ene siden. Hun viste oss noen øvelser vi kunne gjøre for å trene begge sidene og så kunne vi ta kontakt om vi skulle bli bekymret. Hun var ikke bekymret og jeg var ikke bekymret, men godt var det at det ble sjekket.

Så det var en liten rapport her i fra. Nå er potetene ferdig, så jeg får gjøre siste finish på middagen så vi får spist i dag og. Litt sent men en dog godt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar